Thursday, July 14, 2011

Wandel met Fred CROWN Hill Park


Ek het begin om video my staptoere, want ek is 'n digitale filmmaker en YouTube direkteur. Ook as ek woon in Denver, Colorado, en ek het die geleentheid om die berge so naby. Ek is dol op videoband in die buitelug, want daar is geen mense. 'N boom of berg sal daar eindeloos staan ​​en wag jou / my video hulle. Fotograferen die natuur was nog altyd te maklik wees, het die heelal gemaak het die blomme so hoe kon hulle nie maar pragtige. Met so baie vakke om video het ek besluit om te bly met ietswat ek ken en liefhet, die buitelewe. Loop, loop, backpacking, fietsry op die fiets pad of op 'n bergpaadjie, loop die honde in die park, uit te kamp, ​​wat in die agterplaas sit en net staar in die ruimte, net oor enigiets buite is net beter. Geen TV dalk die beste ding om buite te wees. Ek doen ook die loop video's want ek kry kommentaar van kykers wat sê dat hulle iewers woon waar daar min geleentheid om te loop en dat hulle kyk na my Stap video's omdat hullekan nie dit self doen. Soos jy kan sien in die video's wat ek meestal alleen en yep stap Ek weet dat dit soms nie die beste manier om te stap en fiets nie. As jy stap ek altyd probeer om te beplan vir die ergste en wat is, want ek het angs met wat soms so ver van help as ek dit nodig het. So is die beste manier om daardie angs om te veg is deur word voorberei. Water en warmte is my groot kommer. Ek gebruik 'n Camelbak D2 Fit water rugsak, want ek kan' n baie water en toerusting dra. Dit is liggewig en selfs ek...

Friends Link : +99% low-price-tents-shelters-20 ±1±: Hot Cell Phones & Service Store ±1±: Discount Cheap Wholesale iP0Ds for Sale !!1 Subwoofer Definitive Order




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links